For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

Suksess: Yt fra Tine er en av de største suksessene i norsk dagligvare de siste fem årene. Merkevaresjef Tom-Eirik Bergholt forteller at stadig nye varianter i smaker og formater bidrar til veksten som han ikke ser noen grunn til at skal bremse opp

Nye Yt-varianter fra Tine

I årets siste lanseringsvindu kommer Tine med to nyheter i den populære Yt-serien: protein drikkeyoghurt i to smaker, og proteinshake med ny smak.

Publisert
Powered by Labrador CMS