Siden lanseringen av det nye symbolet har Narvesen-kjøpmann Nafisa Mahmood sett en økning i salget av bedre alternativer som nøtter, ferske rundstykker, påsmurt brødmat, juice og frukt.
Siden lanseringen av det nye symbolet har Narvesen-kjøpmann Nafisa Mahmood sett en økning i salget av bedre alternativer som nøtter, ferske rundstykker, påsmurt brødmat, juice og frukt.

Vil gjøre det enklere å ta bedre valg på farten

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

Powered by Labrador CMS