Helge Hasselgård er administrerende direktør i Dagligvareleverandørenes forening (DLF), som er sterkt kritisk til regjeringens forslag om kraftige innstramninger i regelverket for markedsføring av usunn mat rettet mot barn under 18 år.
Helge Hasselgård er administrerende direktør i Dagligvareleverandørenes forening (DLF), som er sterkt kritisk til regjeringens forslag om kraftige innstramninger i regelverket for markedsføring av usunn mat rettet mot barn under 18 år.

DLF om markedsføringsforbudet: – Helt urimelige begrensninger

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

Powered by Labrador CMS